<
Rekrytering Online Header

Snabb och smidig rekrytering – online

Välkommen till rekrytering online – vår digitala rekryteringstjänst för dig som snabbt och smidigt behöver rekrytera ny personal. Spara tid och gör din beställning online, vi sköter sen hela rekryteringsprocessen – från kravprofil och search till annons och intervju. Med rekrytering online väntar ny personal bara några klick bort.


Beställ rekrytering online

Att använda vår digitala rekryteringstjänst är enkelt. Beställningen gör du helt online. Du får en bekräftelse med en länk till vår möteskalender där du själv bokar in ett digitalt uppstartsmöte tillsammans med vår rekryterare. Du får också en kravprofil som du gärna får titta på inför mötet. Därefter tar din utsedda rekryterare vid med rekryteringsprocessen att hitta rätt kandidat till just er.
 
Vi har rekryterat tjänstemän i mer än 25 år och är en trygg partner. Vi garanterar en hög kvalitet och du förbinder dig inte till köp när du skickar in en beställning.

Fibertekniker

4 fördelar med vår digitala rekryteringstjänst

Du får ett bättre pris

När du beställer rekrytering i vår digitala rekryteringstjänst tar du del av en exklusiv rabatt, som endast gäller online. Du får 20% i rabatt på vårt standardpaket – alltså en riktigt bra affär!

Skräddarsy din rekrytering utifrån dina behov

Du slipper ringa, mejla eller jaga någon. Du skräddarsyr den rekrytering du behöver – och slipper jaga vare sig kandidater eller rekryterare.

Du spar tid

Att beställa rekrytering i vår digitala tjänst går fort. Rekryteringslösningen är bara några klick bort, och tillgängligt när som helst på dygnet. På dina villkor och dina tider.

Vi har lång erfarenhet

Vi har arbetat med rekrytering i över 25 år. Våra rekryteringsprocesser är väl utarbetade och vårt kandidatnätverk omfattande. Ni är minst sagt i trygga händer!

Skräddarsy din rekrytering

Möt teamet – vi hjälper dig med rekryteringen

Hanna Ohlander

Hanna Ohlander, rekryterare

"Jag har arbetat med rekrytering och kundservice i flera år mot många olika branscher. Mitt fokus är alltid att hitta den bästa lösningen för kunden. Det finns inget som slår känslan som när både uppdragsgivare och kandidater återkopplar att det inte kunde blivit bättre"

Frågor? Vi berättar gärna mer!

Är du nyfiken på hur vår online-tjänst kan passa era behov? Funderar du över tidsåtgången eller resultatet? Vi vet att sådana frågor kan uppstå och finns här om du undrar något. Ta kontakt med oss så återkommer vi med svar omgående.

Identifiering, urval och bedömning

De olika delarna i standardpaketet

1. Identifiera och publicera

I starten av rekryteringsprocessen lägger vi stor vikt vid att identifiera rätt kandidater för ditt behov. Här har vi flera olika beprövade tillvägagångssätt. 

  • Vi tar fram en kompetensbaserad kravprofil.
  • Vi skapar en attraktiv jobbannons. 
  • Vi annonserar i utvalda rekryteringskanaler.
Identifiera Pch Publicera Bild

2. Urvalsprocess

När vi identifierat de kandidater vi bäst tror passar ert behov är det dags att sålla ur ytterligare. Det gör vi genom ett antal urval.

  • Vi tar fram anpassade urvalsfrågor till kandidaterna.
  • Vi utför Active Search – söker efter kandidater som matchar kravprofilen i vår egen databas.
  • Vi gör ett urval av ansökningarna där vi sållar ut kvalificerade kandidater. Slutligen stämmer vi av med kvarvarande kandidater och tar fram kundanpassade videofrågor.
Urvalsprocess P

3. Bedömning och presentation

I slutskedet säkerställer vi ytterligare kompetenser genom bland annat referenstagning och djupintervjuer. Allt för att slutkandidaten ska ligga så nära ert kompetensbehov som möjligt. 

  • Vi utför strukturerade djupintervjuer med kandidaterna. 
  • Vi tar referenser och genomför bakgrundskontroll på kandidaterna.
  • Vi presenterar de kandidater som bäst matchar er kravprofil. 
Bedomning Och Presentation

Snabb, enkel och smidig beställning

Tillvägagångssätt – så beställer du

1. Välj yrkesroll och antal medarbetare

2. Välj tillvalstjänster

3. Kostnadsöversikt

4. Klicka på "Fortsätt till beställning"

5. Sammanfattning av beställningen

6. Fyll i kontaktuppgifter

7. Bekräftelse och tackmeddelande

Kille I Kontor

Kontor

Det händer efter att du skickat in beställningen

Så fort du skickat in din beställning startas ett nytt ärende upp hos oss. Här kan du läsa om det som händer direkt efteråt.