<
Logotyp för Anticimex
Anticimex - Örebro

Kundservicemedarbetare | Anticimex | Örebro

Ansök senast 19 maj

Sök tjänsten

Letar du efter ett sommarjobb där du får arbeta i en stimulerande miljö och där det finns möjlighet till personlig utveckling? Trivs du i en roll med mycket ansvar och har tidigare erfarenhet av servicearbete? Då kan detta vara tjänsten för dig. Vi söker just nu kundservicemedarbetare till vår kund Anticimex i Örebro. Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!

Om uppdraget

  • Startdatum mellan 20 maj – 1 juni (enligt ö.k.) – till 15 augusti
  • Sommarjobb - heltid
  • Örebro
  • Arbetstid 07.30-16.00, måndag-fredag

Om företaget

Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Anticimex har ca 12 000 anställda och finns i 21 länder. I Sverige är vi 1500 medarbetare.

Läs mer om hur det är att jobba på Anticimex här https://www.anticimex.se/

Om tjänsten

Som kundservicemedarbetare på Anticimex är ditt huvudsakliga ansvar att ge våra kunder den bästa serviceupplevelsen när de kontaktar oss. Vårt bemötande tillsammans med vår kunskap och leverans skapar goda kundrelationer. Arbetet är varierande och sker ofta i högt tempo med mycket eget ansvar. Du har även många kontaktytor internt med exempelvis tekniker. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:

  • Svara på inkommande samtal från kunder
  • Boka saneringsuppdrag för kunder
  • Mejlhantering
  • Uppgiftshantering
  • Internservice (kommunikation med säljare/tekniker och andra roller)

Om dig

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av servicearbete och är bekväm med att kommunicera både via telefon och mejl. Du är skicklig på att vägleda kunder med ett pedagogiskt och serviceinriktat bemötande. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och vi tror att du som söker är en problemlösande person som inte är rädd att arbeta i ett högre tempo, är mån om att ge gott kundbemötande och är trygg i att hantera alla typer av kunder. Du trivs med att arbeta i grupp och är ansvarstagande i ditt arbetssätt. I arbetet kommer du använda dig av en dator som hjälpmedel, därav är grundläggande datorkunskaper ett krav.

Formell kompetens

För att vara aktuell för tjänsten är följande punkter ett krav:

  • Datorvana
  • Kunskaper i svenska språket för att kunna läsa och förstå instruktioner

Hur du söker

Om detta låter som ett jobb för dig så är du varmt välkommen att lämna in din ansökan på vår hemsida. Svara på frågeformuläret nedan och bifoga ditt senaste CV.

Vi intervjuar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt!

Information

Skulle du behöva komplettera din ansökan eller har övriga frågor om processen så ber vi dig mejla till talentacquisition@lernia.se 

Ansökan


Referensnummer: 271263

Pia Nohlås Rekryterare

Har du frågor om tjänsten och vill komma i kontakt med ansvarig rekryterare, ring Kundservice 0771-650 650