Skip to main content
Stena Recycling Linköping

Affärssupport till vår kund Stena Recycling i Linköping


Ansök senast 26 mars

Affärssupport – Linköping

 Vill du bidra till våra affärer och hur de hanteras och samtidigt vara med och skapa en mer hållbar morgondag - på riktigt? Då kan tjänsten som Affärssupport på Stena Recycling vara något för dig. Just nu söker vi en kommunikativ och lösningsorienterad person som vill bli vår nya kollega!

 

Vad erbjuder vi dig?

Hos oss får du en trygg och rolig arbetsplats, full av kompetenta och hjälpsamma kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap. Din medarbetarresa börjar med en gedigen introduktionsutbildning, eftersom vi vill skapa bästa möjliga förutsättningar för dig att lyckas i din nya roll. Vi satsar också mycket på kompetensutveckling inom exempelvis materialkunskap, ledarskap, digitala verktyg och annat av intresse. Eftersom vi är måna om dig, erbjuds du trygga och utvecklande förmåner, såsom kollektivavtal, försäkringar, friskvårdsbidrag, m.m.

 

Din roll hos oss

Som affärssupport kommer du att bidra till ökad kundlojalitet och lönsamhet genom att skaffa dig goda kunskaper om våra kunder och affärer. Rollen är relativt ny och du kommer få möjlighet att vara med och påverka den tillsammans med dina kollegor inom affärssupport.

Du kommer vara en viktig del i att möjliggöra långsiktiga och hållbara lösningar som bidrar till att ta kundens och vår affär till nästa nivå.

 I din roll ingår det bland annat att:

  • Skapa förutsättningar för att nya samt befintliga avtal kan implementeras och efterlevas
  • Ansvara för kundstrukturer, avtal och prismodeller i vårt affärssystem
  • Bistå med administrativ rådgivning samt kvalitetssäkring i samråd med säljare
  • Tillsammans med resterande Kundserviceorganisation hitta de mest effektiva sätten att hantera kundavtal med ökad kundnöjdhet som resultat
  • Delta i kundteam

Teamet i Östergötland består av Teamledare Administration, som du rapporterar till, och åtta kollegor. Placeringsort är Linköping.

Vad bidrar du med?
För att trivas på Stena Recycling är det viktigt att du är nyfiken och på tårna då vi befinner oss i ständig utveckling. Vi är alla lagspelare och problemlösare som hjälps åt i vardagen. Genom att bidra med energi och engagemang är du en glädjespridare som medverkar till en god arbetsmiljö. För att trivas i rollen och kunna ge bästa rådgivning kring vår affär behöver du vara lösningsorienterad, kommunikativ och duktig på att bygga relationer. Arbetet förutsätter att du som person har god affärsförståelse, är noggrann, vågar ställa krav, är effektiv och kan omsätta teori till praktik.

Du behöver uppfylla följande kriterier för att lyckas i rollen:

  • Gymnasieutbildning
  • Erfarenhet av arbete inom kundservice
  • Erfarenhet av att arbeta i digitala affärssystem samt Office-paketet
  • Erfarenhet av att arbeta inom marknad, försäljning eller har erfarenhet av projektledning, är chansen stor att vi är en god matchning för varandra (meriterande)

Vi ser fram emot din ansökan!
Urval sker löpande så ansök därför gärna med ditt CV redan idag eller senast 2023-03-26. Vänligen observera att vi på grund av GDPR endast tar emot ansökningar via ansökningsknappen. Vi tillämpar sex månaders provanställning och gör bakgrundskontroll samt personlighetstest. 

Stena Recycling samarbetar i denna rekrytering med Lernia Bemanning. Har du frågor som inte besvaras av annonsen eller på www.stenarecycling.se får du gärna höra av dig till rekryterande chef på Lernia, Anna Andersson, på anna.andersson@lernia.se

 

Om Stena Recycling
Stena Recycling är Sveriges ledande återvinningsbolag där vi arbetar med och utvecklar cirkulära lösningar inom alla typer av verksamheter. Med 1850 engagerade medarbetare på 95 orter runtom i landet, erbjuder vi hållbara lösningar varje dag för såväl kunder, som för samhället i stort. Vår företagskultur präglas av innovationskraft, nyfikenhet, omtanke och ambition att i nära samarbete med våra partners driva utvecklingen i branschen.

Varmt välkommen till en framtidsbransch – det börjar med dig!

 

Lernia är vägen framåt

Lernia är ett av Sveriges största bolag inom bemanning, yrkesutbildning och matchning av arbetssökande. Vi hjälper människor till utbildning och jobb och företag med kompetenslösningar. Vi har utvecklat individers kompetens efter arbetsmarknadens behov i över 100 år och bemannat den svenska industrin i 20 år. 2020 var omsättningen 2 miljarder kronor, vi är cirka 6 000 anställda och finns över hela landet. Vårt mål är minst 10 000 jobb varje år. Läs mer om vårt arbete med att utveckla lösningar som leder till jobb och ett framgångsrikt näringsliv på [www.lernia.se] (https://www.lernia.se/).

Ansökan


Anna Andersson, Rekryterare

Referensnummer: 238777


Har du frågor om tjänsten och vill komma i kontakt med ansvarig rekryterare, ring Kundservice
0771-650 650

Vi söker dig som söker jobb

Vi hjälper dig på din väg till arbete eller studier! Tillsammans hittar vi ett jobb eller utbildning som passar dig och dina önskemål.