Lernia

Göteborg

Kundsupport till spännande bolag!


Ansök senast 31 januari

Nu rekryterar vi nya kollegor inom kundsupport för framtida uppdrag till våra kunder i Göteborg och vi söker dig som är serviceinriktad, ödmjuk och som vill komma till en arbetsplats med stort fokus på att ge högsta möjliga service till kunder. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
I rollen som Kundsupport tar du emot inkommande ärenden från slutkunder främst via samtal, men även via e-post förekommer. Som kundsupport arbetar du med att hitta lösningar som ligger i linje med kunder och slutkunder. Tillsammans med ditt team kommer du genom hög servicegrad och lösningsorienterat förhållningssätt öka kundernas kassaflöde.

Några av dina dagliga uppgifter kan bestå av att:

  • Besvara inkommande telefonsamtal från slutkunder
  • Besvara e-post från slutkunder
  • Ha kontakt med myndigheter och ombud
  • Samarbeta tätt med övriga funktioner inom verksamheten 

 

OM DIG
För att trivas i rollen som kundsupport ser vi att du har några års erfarenhet av att arbeta relationsskapande med hög servicekänsla, gärna inom kundservice. Du har god vana att arbeta i Outlook och hela Office-paketet, samt förmåga att arbeta i flera system parallellt. Tjänsten innebär mycket kontakt med slutkund och därmed ser vi att du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska. Det är meriterande om du pratar ytterligare något språk.

För att trivas i rollen som kundsupport har du ett empatiskt förhållningssätt och du trivs med att ha mycket kundkontakt. Du är ansvarsfull och lösningsorienterad samtidigt som du har förmåga att arbeta effektivt då du hanterar många ärenden under din arbetsdag. Slutligen ser vi att du är en sann lagspelare med tron på att de bästa resultaten uppnås tillsammans i grupp samtidigt som det är kul på arbetsplatsen!

 

OM ANSTÄLLNINGEN

  • Placeringsort: Göteborg
  • Tjänstgöringsgrad: 100 %
  • Tillträde: Januari 2020
  • Anställningsform: Dina första sex månader kommer du att vara konsult via oss på Lernia och därefter är ambitionen att du fortsätter din utveckling som anställd direkt hos kund.


OM ANSÖKNINGSPROCESSEN
Du gör din ansökan genom att klicka på ansök längst ned i denna annons. Vi vill att du med din ansökan bifogar CV samt personligt brev där du redogör för din relevanta erfarenhet för rollen. Ansökningar som kommer in via brev eller e-post tar vi tyvärr inte med i rekryteringsprocessen.

Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så välkommen med din ansökan redan idag!

För frågor om tjänsten - kontakta Olivia Bengtsson, olivia.bengtsson@lernia.se 
Ansökningsproblem och tekniska frågor - kontakta info@lernia.se

OM LERNIA
Lernia är ett av Sveriges största bemanningsföretag och 2018 förmedlade vi 11 400 bemanningskonsulter. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Vi har kollektivavtal och erbjuder bl.a. friskvårdsbidrag, tjänstepension, fem veckors semester, försäkringar enligt kollektivavtal och målsamtal. Välkommen till Lernia – vi är problemlösaren på arbetsmarknaden! Läs mer på lernia.se.

Ansökan


Olivia Bengtsson, Rekryterare

Referensnummer: 97342


Har du frågor om tjänsten och vill komma i kontakt med ansvarig rekryterare, ring Kundservice
0771-650 650

Vi söker dig som söker jobb

Vi hjälper dig på din väg till arbete eller studier! Tillsammans hittar vi ett jobb eller utbildning som passar dig och dina önskemål.

Dela gärna