
Axess Logistics stora passion är att tillsammans med sina kunder finna värdeskapande, effektiva och lönsamma lösningar inom billogistik. Genom Axess Logistics skräddarsydda logistikupplägg och unika infrastruktur erbjuds kunderna en totallösning av billogistik för importerade fordon till den skandinaviska marknaden. Axess Logistics arbetar kompetent, effektivt, lösningsorienterat och nytänkande.
Om tjänsten
Vi söker en entusiastisk och kompetent individ som är redo att ta sig an en ny utmaning inom kundsupport och administration. Som en viktig del av Axess Logistics team kommer du att spela en central roll i att säkerställa en smidig och effektiv kommunikation med kunderna samt bidra till den övergripande framgången för verksamheten.
Inledningsvis kommer du att vara anställd av Lernia Bemanning och uthyrd till vår kund. På sikt finns det, för rätt person, goda möjligheter till anställning hos Axess Logistics.
Arbetsuppgifter
- Hantera och svara på mail och samtal från kunder med en vänlig och professionell attityd.
- Ge kundsupport och lösningsorienterad service.
- Utföra administrativa uppgifter kopplade till samtal och mail.
- Stödja produktionen med din supportfunktion.
- Bevaka leveransprecision för att säkerställa kundnöjdhet.
- Administrera order och beställningar noggrant och effektivt.
- Uppdatera priser, kund- och artikelregister för att hålla systemet aktuellt.
- Utföra felsökningar och bidra till förbättringar i verksamhetsprocesser.
- Medverka till en positiv och produktiv arbetsmiljö.
Om dig
Vi letar efter någon som brinner för att leverera service i världsklass, någon som alltid strävar efter att sätta kunden i fokus. Om du är lösningsorienterad, noggrann och tar ansvar för dina uppgifter, då är du precis den vi letar efter!
Hos Axess Logistics kommer du att uppleva en dynamisk arbetsmiljö där varje dag är en ny möjlighet att utvecklas och bidra till gemensamma framgångar. Vår dedikerade och passionerade arbetsstyrka är hjärtat av vår organisation, och nu öppnar vi upp möjligheten för dig att bli en del av detta framgångsrika team.
Kompetenser
- Erfarenhet i D365 eller liknande affärssystem är meriterande.
- Utbildning/erfarenhet inom IT/Affärssystem.
- Färdigheter i engelska, både i tal och skrift.
- Goda erfarenheter inom administration, projektledning och kundvård.
- Kunskaper i Office-paketet.
Som en av oss
Som anställd bemanningskonsult hos oss får du alltid en marknadsmässig lön, semester, pensionsavsättning, försäkringar och anslutning till vårt kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra hos oss så självklart erbjuder vi våra konsulter friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Under din anställning har du en konsultchef som ansvarar för ditt uppdrag, stöttar och utvecklar dig i din yrkesroll och ser till att du trivs på din arbetsplats.
Om Lernia
Lernia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag och finns över hela landet. Med vårt omfattande nätverk erbjuder vi spännande jobb hos attraktiva arbetsgivare och varumärken som hjälper dig att utveckla din kompetens och karriär, både på lång och kort sikt.
Hur du söker tjänsten
För att söka tjänsten, scrolla ner till ansökningsformuläret nedan. Om du har några frågor eller funderingar, vänligen kontakta Konsultchef Susanne Moe, mobil: 0722 541154. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!