< Kundservice
Logotyp för Anticimex
Anticimex - Norrköping

Kundservicemedarbetare | Anticimex | Norrköping

Ansök senast 31 december

Sök tjänsten

Är du serviceinriktad, nyfiken och gillar att ta ansvar? Då kan du vara den vi söker!

Just nu söker vi kundservicemedarbetare för kommande uppdrag hos Anticimex, där du kommer att arbeta med skadedjursrådgivning via telefon och digitala kanaler. Rollen passar dig som brinner för att leverera kundservice på högsta nivå, är lösningsorienterad och trivs med att arbeta självständigt.

Om Anticimex

Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen.

Om tjänsten

  • Heltidstjänst (100%)
  • Dagtid 
  • Tjänstgöringsort Norrköping
  • Visstidsanställning med start omgående

Som kundservicemedarbetare hos Anticimex skadedjursavdelning har du en rådgivande roll där du hjälper kunder genom att ge information och vägledning för att avhjälpa deras problem. Arbetet sker primärt via telefon, där du besvarar frågor, ger stöd och säkerställer att kunden får den bästa möjliga servicen. Viss hantering av kundärenden via e-post kan förekomma.

Dina arbetsuppgifter inkluderar att hantera och följa upp kundärenden, ge professionell rådgivning samt ta emot och hantera kunders synpunkter. Du arbetar administrativt och använder olika datasystem för att dokumentera ärenden och säkerställa att kunderna får rätt hjälp.

För denna tjänst tillämpar vi en åldersdifferentierad ingångslön:

  • 129,94 kr/timme för dig som är under 24 år
  • 147,90 kr/timme för dig som är 24 år eller äldre

Lönen för tjänsten är baserad på 2025 års löneläge. I vissa fall finns möjlighet att förhandla lönen utifrån relevant erfarenhet och kompetens. Anställningen  omfattas självklart av kollektivavtal.

Om dig

Vi välkomnar framför allt dig med goda kunskaper eller nyfikenhet inom administration, återkoppling och kundsupport att söka tjänsten. Om du har erfarenhet av liknande arbete och behärskar andra språk utöver svenska och engelska ser vi det som meriterande. Vi värdesätter personliga egenskaper högt och söker dig som är motiverad och har en stark vilja att lära dig. Dessa egenskaper är avgörande för att lyckas i arbetet hos oss. Vi ser även att du trivs att arbeta i en tempoväxlande miljö.

Formell kompetens

  • Goda kunskaper i svenska och engelska (tal och skrift)
  • God datavana

Meriterande

  • Viss branscherfarenhet

Som en av oss

Som anställd bemanningskonsult hos oss får du alltid en marknadsmässig lön, semester, pensionsavsättning, försäkringar och anslutning till vårt kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra hos oss så självklart erbjuder vi våra konsulter friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Under din anställning har du en konsultchef som ansvarar för ditt uppdrag, stöttar och utvecklar dig i din yrkesroll och ser till att du trivs på din arbetsplats.

Om Lernia

Lernia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag och finns över hela landet.  Med vårt omfattande nätverk erbjuder vi spännande jobb hos attraktiva arbetsgivare och varumärken som hjälper dig att utveckla din kompetens och karriär, både på lång och kort sikt.

Hur du söker tjänsten

För att söka tjänsten, scrolla ner till ansökningsformuläret nedan. Om du har några frågor eller funderingar, vänligen kontakta oss via e-post på bemanning.linkoping@lernia.se. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!   

Ansökan


Referensnummer: 300323

Hanna Ohlander Rekryterare

Har du frågor om tjänsten och vill komma i kontakt med ansvarig rekryterare, ring Kundservice 0771-650 650