AB Omsorgscompagniet i Norden

Göteborg

Kundansvarig


Ansök senast 22 november

Om jobbet

Nu söker vi ytterligare en kundansvarig till vårt team i Göteborg! Som kundansvarig förvaltar du företagets relationer med handläggare, kunder och är delaktigt i uppstarten av nya kundärenden. Som kundansvarig inom personlig assistans ansvarar du i samråd med verksamhetschefen för planering, genomförande och uppföljning av verksamheten. Du tar ekonomiska beslut inom givna ramar, har delegerat arbetsmiljöansvar samt leder och fördelar det dagliga arbetet. Tjänsten innefattar personalledning vilket innebär att koordinera medarbetarna och skapa deras arbetsschema. Arbetsuppgifterna omfattar bl.a. att leda personalmöten och upprätta goda relationer med sin personalgrupp. Administration ingår i arbetsuppgifterna vilket gör att kundansvarige bl.a. hanterar personalens tidsrapportering till Försäkringskassan, lönerapportering och följer upp att dokumentation genomförs. För att lyckas i tjänsten tror vi att du som söker har vana av administration, schemaläggning i Tidvis eller motsvarande program samt har en god social förmåga.

Arbetsuppgifter

  • Dokumentation
  • Arbetsledning
  • Stödpedagogik

Formell kompetens

  • Dokumentation 4/5
  • Arbetsledning 4/5

Meriterande

  • Stödpedagogik 4/5

Personliga egenskaper

Vi söker en medarbetare som är stresstålig och van vid att prioritera i sitt arbete. I det dagliga arbetet kan arbetsuppgifter inkomma med kort varsel. Exempelvis efter samtal med handläggare och kunder vilket kräver en organiserad och väl strukturerad kundansvarig som har för vana att göra adekvata prioriteringar. För att lyckas i rollen som kundansvarig bör Du vara lugn och ha ett långtidsperspektiv vid lösandet av brådskande arbetsuppgifter. Tjänsten som kundansvarig kräver självständighet, ansvarstagande, samarbetsförmåga och flexibilitet. Kvalitet är en viktig del i arbetet och vi förutsätter att våra medarbetare arbetar med ambitionen att leverera det bästa möjliga och sätter kunden i fokus.

Anställningsform

Tillsvidareanställning

Omfattning

100%

Tjänstgöringsort

Göteborg

Tillträdesdag

2020-01-01 00:00:00

Fördelar och förmåner

  • Friskvårdsbidrag
  • Kollektivavtal
  • Liten organisation med snabba beslutsvägar
  • Kontinuerlig kompetensutveckling

Arbetstider

  • Dag

Arbetsplats / Arbetsroll

  • Personlig assistans

Körkort

Är obligatoriskt

Arbetslivserfarenhet

3 år

Utbildning

  • Utbildad undersköterska

Språk

  • Svenska i skrift 5/5, muntligt 5/5
  • Engelska i skrift 4/5, muntligt 4/5

Om företaget

OmsorgsCompagniet har funnits sedan 2003. Vi erbjuder dig som kund ”Omsorg med Omtanke” och ger dig ”det lilla extra”. Vår verksamhet omfattar personlig assistans, boenden och boendestöd. Vi utför också avlösning och ledsagning. Vi har idag ca 960 anställda.

Ansökan


Den här annonsen kommer från vår partner Uska.se

För att söka tjänsten behöver du logga in på Uska.se

Om du är ny på Uska.se behöver du registrera dig genom att svara på ett par frågor om din kompetens

Du kan sedan söka tjänsten och matchas mot flera andra intressanta tjänster!

Vi söker dig som söker jobb

Vi hjälper dig på din väg till arbete eller studier! Tillsammans hittar vi ett jobb eller utbildning som passar dig och dina önskemål.

Dela gärna