Kundservicemedarbetare till Folktandvården Skåne AB i Malmö

Folktandvården Skåne AB

Ort

Malmö

Uppdragstyp

Rekrytering

Sista ansökningsdag

Om företaget

JOBBA FÖR LEENDEN
Vi på Folktandvården Skåne älskar att sprida leenden. Vi arbetar för att alla skåningar ska vara stolta över sina tänder. Med 1 400 medarbetare vid 68 kliniker i Skåne är vi en stor kraft. Som också har kraft att satsa på dig. Vi erbjuder dig stora utvecklingsmöjligheter, stor trygghet, stor variation i vardagen.
Och stora leenden.

Anställningen inleds med sex månaders provanställning, med möjlighet till tillsvidareanställning. Inledningsvis kommer du att vara anställd av Lernia Bemanning AB. 

 Arbetsuppgifter

I samband med uppstarten av Folktandvården Skåne ABs kundserviceverksamhet, söker företaget två kundservicemedarbetare. Som kundservicemedarbetare kommer du, tillsammans med dina kollegor, utveckla och förbättra organisationens serviceverksamhet. Ni har som mål att skapa Sveriges bästa kundservice!

 Som kundservicemedarbetare är du företagets ansikte utåt. Du kommer att informera samt ge råd till kunder via telefon, mejl, chatt och sociala medier. Tjänsten innefattar framförallt hantering av akutärenden vilket förutsätter att du har en utpräglad servicekänsla, en förmåga att prioritera samt är en duktig relationsbyggare. I samband med hantering av kundäreden tillkommer även administration; så som att registrera tidsbokningar, hantera statistik och fakturor samt ta emot reklamationer. Tjänsten innefattar även viss merförsäljning med fokus på frisktandvårdsavtalen.

På sikt kommer Folktandvården Skåne AB flytta från Malmö till nya kontor i centrala Lund.

 Din bakgrund

Du har erfarenhet av kundservice sedan tidigare och gärna från en roll som kundtjänstmedarbetare. Det är mycket meriterande med tandvårdsbakgrund. Du har god datorvana med erfarenhet av MS Office och professionell hantering av sociala medier. Tjänsten ställer även krav på mycket goda kunskaper i svenska och engelska samt en avslutad gymnasieutbildning eller motsvarande. Det är mycket meriterande om du kan arabiska.

 Personliga egenskaper

Du beskriver sig själv som kundorienterad, engagerad och strukturerad! Du trivs med att arbeta i team och är van vid att bemöta kunder med olika bakgrund. Du är mån om att ha ett professionellt förhållningssätt och brinner för att ge god service och att göra skillnad! Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet!

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort

Tillsvidare/heltid/Malmö/Lund

Tillträdesdag

Omgående med hänsyn till uppsägningstid

Information

Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag har löpt ut och vi ser därför att du ansöker så fort som möjligt. Du söker tjänsten på www.lernia.se. Inga ansökningar tas emot via e-mail. Välkommen med din ansökan!

Vid frågor kontakta rekryteringskonsult Susanne Moe på 0722 54 11 54 eller Emilia Westberg, 072 254 62 39

Lernia är vägen framåt

Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.

Mer information/kontaktperson

Emilia Westberg
Referensnummer: 7261

Ansökan

Stäng

Kontakt

Kontakta oss

Kontakta oss nedan eller ring 0771-650 600.

Chatt

Chatt

Välkommen att chatta med oss! 

Börja chatta