Customer Service/Sales support i Göteborg

Lernia

Ort

Göteborg

Uppdragstyp

Uthyrning

Tillträdesdag

Omgående

Sista ansökningsdag

Om företaget

Just nu söker vi dig som har erfarenhet av customer service och logistik frågor inom fordonsindustrin. Vår kund är verksam inom tillverkningsindustrin och är nu på jakt efter sin nästa medarbetare! Du ges möjligheten att arbeta i en dynamisk miljö med ett bolag som ständigt växer. Är du den vi söker? Välkommen med din ansökan redan idag!

Arbetsuppgifter

I rollen som customer service/sales support arbetar du med varierande arbetsuppgifter. Du kommer att ha en kundkontakt på daglig basis samt tillhandahålla kundstöd i frågor som rör kundordrar och betalningsrelaterade uppgifter. Dina främsta arbetsuppgifter kommer innebära att: • Hantera och prioritera i tidsplanen • Delta i externa och interna aktiviteter för att stötta utvecklingen i organisationen • Ansvara för hela orderhanteringsprocessen • Ständigt arbeta för att utveckla och förbättra leveranslösningar • Säkerställa att leveranskraven uppfylls • Kontinuerligt följa upp lager, transporter, logistikkostnader etc. • Vara ett stöd för säljteamet genom att tillhandahålla prognoser och utvecklingsmöjligheter • Att stötta betalnings-/faktureringsprocessen för att bidra till ett positivt kassaflöde • Kontinuerligt uppdatera data i SAP • Arbeta självständigt samt ha en kontakt med andra interna avdelningar inom bolaget • Bygga samt underhålla relationer med kunder och intressenter.

Din bakgrund

Vi söker dig med tidigare erfarenheter av att ha arbetat inom Customer Service och med logistik frågor, gärna inom fordonsindustrin. Vidare ser vi att du generellt har goda datorkunskaper samt erfarenhet av att ha arbetat i SAP eller ett annat större affärssystem. Slutligen ser vi att du talar samt skriver obehindrat på svenska och engelska, andra språkkunskaper (franska, tyska, italienska) är meriterande.

Personliga egenskaper

Du är välorganiserad och med förmåga att prioritera i ditt arbete. Vidare är du en proaktiv team player och har ett genuint intresse av att arbeta med kundvård och säljstöd. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och har en förmåga att ta egna initiativ, arbeta självständigt och strukturerat. Slutligen är du professionell i ditt arbetssätt, serviceinriktad och en kreativ problemlösare.

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort

Visstidsanställning/Heltid/Göteborg

Tillträdesdag

Omgående

Information

Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan via lernia.se så snart som möjligt. As one of Sweden’s largest recruitment and staffing agencies Lernia works in a diverse international environment. In order to present you in the best way possible, we would appreciate if you attach CV and cover letter in English as well as Swedish!

Lernia är vägen framåt

Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.

Mer information/kontaktperson

Iris Nemec, 0722546057
Referensnummer: 19335

Ansökan

Stäng

Ansökningsformulär

* Obligatoriska uppgifter
Bifoga CV och eller personligt brev

(Max filstorlek är 4 MB)

Aktuella bifogade filer:

Du har väl inte missat att lägga in ditt CV hos oss?

Låt oss bli din språngbräda till drömjobbet. Registrera ett cv och bli 100% sökbar för våra rekryterare, vilket även underlättar om du i framtiden vill söka ytterligare tjänster.

Nu kan du också importera ditt CV från LinkedIn

42

Jobb inom samma bransch

Öppna/Stäng
92

Övriga jobb i Göteborg

Öppna/Stäng

Kontakt

Kontakta oss

Kontakta oss nedan eller ring 0771-650 600.