Lernia

Skellefteå

Platschef till Lernia Bemanning AB


Ansök senast 21 december

Om företaget

Lernia är Sveriges ledande kompetenspartner inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människors kompetens och matchar dem till jobb i arbetslivets alla skeden. Samtidigt stärker vi företags och organisationers konkurrenskraft och förmåga att möta arbetsmarknadens skiftande utmaningar. På så sätt är vi med och bidrar till ett mer konkurrenskraftigt näringsliv och en mer effektiv arbetsmarknad, där fler människor kommer i egenförsörjning.

Arbetsuppgifter

Vill du vara med och leda vårt dynamiska team och utveckla våra affärer?

Som platschef för vår verksamhet inom bemanning och rekrytering får du chansen att leda ett team där tillväxt och utveckling är ledord. Du ingår i den regionala ledningsgruppen och förväntas aktivt leverera marknadens mest värdeskapande tjänster, bidra till kundens, individens och regionens konkurrenskraft. I tjänsten ingår budgetansvar och personalsvar för kontorets medarbetare samt för verksamhetens uthyrda konsulter i området.

Lernia befinner sig i en mycket spännande fas med hög förändringstakt och många framtidssatsningar. Genom vår historik, bredd och unika lösningar har vi fått förtroendet att arbeta med flera av de största och viktigaste företagen och organisationerna i Sverige.

Din bakgrund

Vi söker dig med intresse av affärer, försäljning och av att leda människor till lika delar. Du är motiverad till att ta nästa steg i din karriärutveckling och ta ett större affärsansvar. Du har haft ledaransvar tidigare, helst inom servicesektorn. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från bemanningsbranschen alternativt komplex tjänsteförsäljning.

Personliga egenskaper

Du är drivande och resultatorienterad och du gillar att arbeta i en händelserik, varierande miljö där du och ditt team samarbetar för att hitta kreativa lösningar på uppkomna behov. Du är prestigelös och bra på att prioritera. Du trivs med att arbeta nära den dagliga verksamheten men har även en proaktiv planeringsförmåga till hjälp för både nya och befintliga kunder och affärer. Du behöver vara en lagspelare, ha körkort, möjlighet att resa till Stockholm någon dag per månad.

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Skellefteå.

Tillträdesdag

Tillträde enligt överenskommelse

Information

Om du vill veta mer är du välkommen att kontakta
Region chef Jan Collin Saxer 0722-54 10 04 eller HR Business Partner Anette Wingdahl Molander, 0722-54 4150.

Urval och intervjuer sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så skicka därför gärna in din ansökan innehållande CV och personligt brev redan idag. Ange också var du först såg annonsen.

Sista ansökningsdag är 2017-12-21.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansökan


Förnamn
Efternamn
E-postadress
Telefonnummer
Personligt brev (frivilligt)

    Bifoga CV och/eller personligt brev

  • Ta bort
  • Jag godkänner att mina uppgifter behandlas och lagras enligt

    Tack för ansökan!

    Vi har nu mottagit din ansökan till den utannonserade tjänsten. Vi ber att få återkomma med besked om hur vi går vidare i rekryteringsprocessen. Vi behandlar dina ansökningshandlingar konfidentiellt.

    Har du frågor om tjänsten du sökt? Kontakta vår växel på 0771-650 650 och ange gärna referensnummret IP21635.

    Så här ser vår rekryteringsprocess ut

    Job Application Process Job Application Process

    Ansökan

    Urval

    Intervjuer

    Nytt jobb

    Har du frågor om tjänsten?

    Jan Collin Saxer, Rekryterare


    0722-54 10 04

    Referensnummer: 21635

    Anette Wingdahl Molander, Rekryterare


    0722-54 41 50

    Referensnummer: 21635

    Dela gärna