Lernia

Göteborg

Administratör till internationellt bolag


Ansök senast 4 juli

Till ett spännande uppdrag söker vi nu en engagerad Administratör att bli klippan hos en av vår kunds avdelningar! Rollen som Administratör är central för att säkerställa en smidig drift av kontor och administrativa funktioner på daglig basis. Vill du på ett uppdrag som sträcker sig som minst 6 månader i ett engagerat team? Har du tidigare arbetat med administrativa arbetsuppgifter och har ett intresse för personaladministration? Då är detta tjänsten för dig, varmt välkommen med din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN

Som Administratör stöttar du ett par chefer med deras administrativa uppgifter och detta innefattar bland annat att du ansvarar för uppdatering i Sharepoint samt säkerställer on- och offboarding av avdelningens konsulter. Du stöttar teamet med accesser och behörigheter samt ansvarar för att informationsflödet inom avdelningen fungerar på ett bra sätt.

Andra exempel på arbetsuppgifter kan vara:

  • Ansvara för och koordinera passerkort
  • Stötta teamet och cheferna med agenda och planering
  • Inköp av kontorsmaterial och övriga produkter till kontoret
  • Ansvara för avdelningens administrativa rutiner
  • Utföra inköpsorders samt uppföljning i affärssystem
  • Planera inför konsulters introduktion
  • Ansvara för att självständigt leda vissa projekt
  • Ansvara för lokaler och konferensrum
  • Planera events och övriga kontorsaktiviteter


OM DIG

Vår nästa Administratör har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna i internationell miljö. Du är en administrativ klippa och trivs i en koordinerande roll. Vår kund ingår i en internationell koncern, därför är det ett krav att du talar och skriver engelska obehindrat då mycket av den dagliga kommunikationen sker på engelska. Du är en van datoranvändare och det är mycket meriterande om du har kunskaper i systemet SAP.

För att passa för denna roll är du noggrann, strukturerad och serviceminded. Du trivs i en självständig roll där du tar mycket eget ansvar och arbetar proaktivt. Du motiveras av omväxlande arbetsuppgifter och för dig är det en självklarhet att göra det lilla extra för att överträffa förväntningar. Vidare är du flexibel, har god prioriteringsförmåga och är van att hugga i där det behövs. 


OM ANSTÄLLNINGEN

Placeringsort: Göteborg
Tjänstgöringsgrad: 
Deltid, 50%
Tillträde: 
Omgående
Anställningsform: 
Visstidsanställning


OM ANSÖKNINGSPROCESSEN

Du gör din ansökan genom att klicka på ansök längst ned i denna annons. Vi vill att du med din ansökan bifogar CV samt personligt brev där du redogör för din relevanta erfarenhet för rollen. Ansökningar som kommer in via brev eller e-post tar vi tyvärr inte med i rekryteringsprocessen.

Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så välkommen med din ansökan redan idag!

För frågor om tjänsten - kontakta ansvarig rekryterare:

Olivia Bengtsson / olivia.bengtsson@lernia.se 
Ansökningsproblem och tekniska frågor - kontakta: info@lernia.se


OM LERNIA
Lernia är ett av Sveriges största bemanningsföretag och 2018 förmedlade vi 11 400 bemanningskonsulter. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Vi har kollektivavtal och erbjuder bl.a. friskvårdsbidrag, tjänstepension, fem veckors semester, försäkringar enligt kollektivavtal och målsamtal. Välkommen till Lernia – vi är problemlösaren på arbetsmarknaden! Läs mer på lernia.se.

Ansökan


Har du frågor om tjänsten?

Olivia Bengtsson, Rekryterare


0771-650 650

Referensnummer: 78267

Vi söker dig som söker jobb

Vi hjälper dig på din väg till arbete eller studier! Tillsammans hittar vi ett jobb eller utbildning som passar dig och dina önskemål.

Dela gärna